اطلاعیه مهم آموزشی قابل توجه اساتید و دانشجویان

16 فرو 1399 00:18 دسته‌بندی نشده

برگزاری کلاس های آموزشی موسسه آموزش عالی رهنما در نیمسال دوم سال تحصیلی 1399-1398 و تابستان 1399 بر اساس سیاست ستاد ملی مبارزه با کرونا، مبتنی بر تعطیلی سراسری همه برنامه های آموزش حضوری تا اطلاع ثانوی و نظر به احتمال تداوم وضعیت فوق العاده ناشی از همه گیریِ ویروس کرونا در کشور و نیز برای به حداقل رساندن آسیب های ناشی از تعطیلی آموزش حضوری، آموزش الکترونیکی به جای آموزش حضوری در دستور کار موسسه آموزش عالی رهنما قرار گرفته است.

لذا شورای آموزشی موسسه در راستای تداوم فعالیتهای آموزشی و جلوگیری از وقفه علمی و مطابق با آخرین دستور العمل معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (مورخ 1399/1/11) در حال ارزیابی و برنامه ریزی برای ارایه برخی دروس نظری و عمومی به صورت الکترونیکی است. این برنامه ریزیها در هفته آینده به عمل خواهد آمد و سعی خواهد شد چگونگی اجرای کلاسهای مجازی تا پایان هفته آینده از طریق سایت موسسه اطلاع داده شود. در این راستا ضمن نظرخواهی از اساتید محترم موسسه مبنی بر امکان ارایه دروس به صورت مجازی، ایجاد بستر مناسب برای آموزش مجازی نیز در دستور کار موسسه قرار داده خواهد شد.

در نهایت، اولویت موسسه، تشکیل کلاس های حضوری برای سایر دروس به صورت فشرده و نیز کلاس های باقیمانده از دروسی که به صورت مجازی ارایه شده اند پس از پایان بحران کرونا و صدور مجوز تشکیل کلاس های حضوری می باشد.

اطلاعات تکمیلی تا پایان هفته آینده در وبسایت موسسه قرار خواهد گرفت.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت موسسه آموزش عالی رهنما محفوظ می باشد
طراحی شده توسط شرکت فناوری اطلاعات رهیافت