سومین اطلاعیه ستاد مباره با کرونا موسسه رهنما

12 ارد 1399 13:14

سومین اطلاعیه ستاد مباره با کرونا موسسه رهنما

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، در راستای سیاستهای ابلاغی ستاد ملی مبارزه و کنترل ویروس کرونا، بر اساس مصوبات جلسه شورای آموزشی موسسه آموزش عالی رهنما مورخ اول اردیبهشت ماه 1399، مقرر گردید در طول ایام تعطیلی کلاسهای آموزش حضوری و تا زمانی که شرایط موجود باقی است، با نظارت اداره آموزش موسسه رهنما، آموزش دروس نظری تداوم یافته و کلاسهای درس طبق آنچه که در اطلاعیه دوم به اطلاع رسید و با استفاده از امکانات فضای مجازی برگزار گردد. در این رابطه لازم است اساتید محترم و دانشجویان عزیز به نکات زیر توجه نمایند:

  1. برای برگزاری کلاسها اساتید می­توانند به اختیار خود از نرم افزارهای موجود که قابلیت برگزاری جلسات از راه دور را برای چند نفر دارند استفاده نمایند.
  2. کلاسها می­تواند به صورت آنلاین و یا آفلاین برگزار شود.
  3. تشکیل کلاسهای دروس عملی (دروس کارگاهی و آزمایشگاهی) و نیز کلاس درس تربیت بدنی در شهریور ماه 1399 مشخص خواهد شد.
  4. با توجه به شرایط موجود، نیمسال دوم سال تحصیلی 99-98 روز 27 خرداد 1399 و شروع امتحانات اول تیرماه می باشد. بدیهی است در صورت تغییر شرایط موجود، بر اساس دستورالعملهای ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.
  5. چگونگی برگزاری امتحانات می­تواند تابع شرایطی باشد که در بخشنامه معاونت محترم آموزشی وزارت علوم اعلام شده است. متن این بخشنامه در قسمت مربوطه در سایت موسسه رهنما در دسترس می­باشد.

 

معاون آموزشی

موسسه آموزش عالی غیر­دولتی غیر انتفاعی رهنما

کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت موسسه آموزش عالی رهنما محفوظ می باشد
طراحی شده توسط شرکت فناوری اطلاعات رهیافت